خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/18 - 15:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
شادمهر مطرح کرد:

اختصاص "ام آر آی" برای بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده اقدامات مناسبی در تامین تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه صورت پذیرفت و در حال حاضر نیز در این مراکز مستقر و ارائه خدمات به بیماران می دهند.

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان گنبدکاووس اشاره کرد و گفت:  با پیگیری های انجام شده اقدامات مناسبی در تامین تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه صورت پذیرفت و در حال حاضر نیز در این مراکز مستقر و ارائه خدمات به بیماران می دهند.



وی افزود: اخیرا نیز دستگاه ام آر آی و سی تی اسکن برای بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس اخذ و تحویل داده شد و در حال حاضر نیز مستقر شده است همچنین دو دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری برای بیمارستان شهدا و پیامبر اعظم گنبد اخذ شده است.



نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: همچنین با تلاش های انجام شده دو دستگاه دیزل ژنراتور با توان مناسب در بیمارستان های شهدا و طالقانی نصب شده است و 20 تخت ویژه آی سی یو نیز در بیمارستان پیامبر اعظم تجهیز شده است.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در راستای تامین تجهیزات پزشکی یک دستگاه پمپ قلبی- ریوی و دستگاه بالن پمپ در بیمارستان پیامبر اعظم مستقر شده است و همچنین یک مخزن اکسیژن 20 تنی در بیمارستان مطهری و دو مخزن نیز در بیمارستان پیامبر اعظم از محل مشارکت خیرین تامین شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 374276
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار